Какво да правя ако всички настройки са ми правилни, но email клиента ми не работи?
 Ако сте спазили всички стъпки от step-by-step указанията за настройка на email клиенти, включително и сте отметнали опцията "My server requires authentication", но въпреки това email клиента ви не работи, вероятната причина за това е, че вашия интернет доставчик филтрира SMTP порта (порт 25). За да решите проблема включете опцията "This server requires a secure connection (SSL)" и сменете порта от 25 на 465 като изпълните следните стъпки:


1. Кликнете на Tools -> Accounts от горното меню




2. Кликнете на Properties на email акаунта




3. От горното меню на панела изберете бутон Advanced, отметнете опцията "This server requires a secure connection (SSL)" под надписа "Outgoing mail [SMTP]" и сменете порта от 25 на 465.

 
Как да оставям копие от писмата ми на сървъра?
 
POP3 при мобилните клиенти
 
Как да създам POP3 email акаунт?
 
Какво да правя ако всички настройки са ми правилни, но email клиента ми не работи?
 
Настройка на Mozilla Thunderbird 3.x
 
Настройка на Opera
 
Настройка на Outlook 2007
 
Настройка на Outlook Express
 
Настройка на The Bat
 
Настройка на Windows Mail
 
Проблеми при ползването на мейл програми