СТЪПКА
1Щракнете върху иконата на Windows Mail
СТЪПКА 2От горното
меню на панела щракнете върху Инструменти, а след това - върху Акаунти...
СТЪПКА 3Щракнете върху
бутон Добавяне от менюто вдясно.
СТЪПКА
4В новия прозорец изберете Акаунт за електронна поща, след което
щракнете Напред.
СТЪПКА
5Напишете името, което ще придружава вашите писма - например Иван Иванов
и натиснете Напред.
СТЪПКА
6Въведете имейла си - например vashia@email-adres.com и натиснете
Напред.
СТЪПКА 7От менюто
срещу надписа Тип на сървъра за входяща поща изберете POP3.
Срещу полето
Сървъра за входяща поща (POP3 или IMAP), който сте получили след регистрацията
на вашия домейн и хостинг (mail.host.bg)
Срещу полето Име на сървъра за
изходяща поща (SMTP), който сте получили след регистрацията на вашия домейн и
хостинг (mail.host.bg)
Задължително поставете отметка на Сървъра за
изходяща поща изисква удостоверение.
Ако сте пропуснали тази настройка се
налага да направите това по късно.
Натиснете Напред.
СТЪПКА 8В полето срещу
надписа Имейл потребителско име напишете потребителското си име, което е самия
email адрес, например vashia@email-adres.com. В полето срещу Парола, напишете
потребителската си парола, която сте получили след регистрацията на вашия домейн
и хостинг. Ако сте я сменили напишете новата парола и натиснете Напред.
СТЪПКА 9За да запишете
въведените данни натиснете бутон Готово.
Ако сте пропуснали отметката за
Сървъра за изходяща поща изисква удостоверение, описана в СТЪПКА 7, то можете да
направите това от меню Инструменти -> Акаунти ..., като изберете вашия акаунт
и щракнете на Свойства. В новия прозорец изберете втория таб (Сървъри) и сложете
отметка, както е показано на следващата картинка.