СТЪПКА
1Заредете POP3 клиента за
проверка на електронната ви поща.
СТЪПКА
2Изберете бутона Menu -> Tools
СТЪПКА 3За да
създадете нов акаунт изберете New Account …
СТЪПКА
4В новия екран въведете вашия имейл адрес и натиснете бутона
Next.
СТЪПКА 5За да
прескочите следващата стъпка, при която се прави опит за автоматична
настройка на вашия клиент, натиснете бутона Next.
СЪПКА 6Въведете
Вашето име в полето Your name, вашия имейл адрес(User name) и паролата на
пощенската си кутия. Ако желаете да запомните паролата си, то сложете отметка на
Save password. За да продължите, натиснете Next.
СТЪПКА 7В падащото
меню Account type изберете POP3 и посочете каквото желаете име в полето Name. За
да продължите, натиснете Next.
СТЪПКА
8На следващия екран се налага да въведете настройките за входящия и
изходящия пощенски сървъри. За Host.bg това е mail.host.bg. След като въведете
mail.host.bg в съответните полета, натиснете бутона Options.
СТЪПКА 9Тук можете
да настроите на какъв интервал POP3 клиента ви автоматично да проверява за нови
писма.
СТЪПКА 10От
огромна важност при тази стъпка е да посочите Require SSL connection.
СТЪПКА 11При
следващата стъпка можете да изберете дали да получавате само хедърите на писмата или
цялото им съдържание.
СТЪПКА
12За да завършите процедурата изберете бутона Finish, а в появилия
се диалогов прозорец изберете дали веднага да свалите писмата си с новите
настройки.