Настройка на The Bat
 СТЪПКА 1
Кликнете върху иконата на The Bat:




СТЪПКА 2
От менюто горе изберете Account -> New:




СТЪПКА 3
Въведете название на акаунта - то може да бъде произволно или името, което ще придружава писмата, например Ivan Ivanov:




СТЪПКА 4
Въведете името, което ще придружава писмата, имейл адреса си, например info@domain.com и името на организацията си, например Trade Ltd.:




СТЪПКА 5
Въведете мейл сървърите (mail.host.bg) и включете опцията "My SMTP server requires authentication for sending mail":




СТЪПКА 6
Напишете потребителското си име, което е самия имейл, например info@domain.com и паролата си. Ако желаете копие от съобщението да се запазва и в уебмейла ви, изберете опцията "Leave copy of messages on the server":




СТЪПКА 7
Натиснете Finish, за да приключите създаването на акаунта:




СТЪПКА 8
Готовия за работа The Bat ще изглежда приблизително така:

 
Как да оставям копие от писмата ми на сървъра?
 
Как да оставям копие от писмата ми на сървъра?
 
POP3 при мобилните клиенти
 
Как да създам POP3 email акаунт?
 
Какво да правя ако всички настройки са ми правилни, но email клиента ми не работи?
 
Настройка на Mozilla Thunderbird 3.x
 
Настройка на Opera
 
Настройка на Outlook 2007
 
Настройка на Outlook Express
 
Настройка на The Bat
 
Настройка на Windows Mail
 
Проблеми при ползването на мейл програми