СТЪПКА
1Кликнете върху иконата на Eudora
СТЪПКА 2От горното
меню на панела кликнете върху Tools, а след това - върху Options...
СТЪПКА 31.
Напишете в първото поле името, което ще придружава писмата - например Ivan
Ivanov
2. Във второто поле напишете email-a си - например
info@domain.com
3. В третото поле напишете POP3 сървъра, който сте
получили в пощата си след регистрацията на вашия домейн и хостинг
(mail.host.bg)
4. В четвъртото поле напишете потребителското си име,
което е самия email адрес, например info@domain.com
5. В петото поле
запишете SMTP сървъра, който сте получили в пощата си след регистрацията на
вашия домейн и хостинг (mail.host.bg)
6. Поставете отметка в квадратчето
срещу надписа "Allow authentication"
СТЪПКА
4Кликнете върху бутона "Checking Mail" от менюто вляво и се убедете,
че всички опции са зададени както е показано по-долу (конфигурацията е такава по
подразбиране)
СТЪПКА 5Кликнете
върху бутона "Incoming Mail" от менюто вляво и се убедете, че всички опции са
зададени както е показано по-долу (конфигурацията е такава по подразбиране)
СТЪПКА 6Кликнете
върху бутона "Sending Mail" от менюто вляво и се убедете, че всички опции са
зададени както е показано по-долу (конфигурацията е такава по подразбиране).
След това натиснете бутон ОК.
СТЪПКА
7Сега кликнете върху бутон File от горното меню и след това - върху
"Check Mail". В панела който се появява напишете паролата, която сте получили
след регистрацията на вашия домейни и хостинг (ако сте я променили напишете
новата парола) и натиснете бутон ОК.