СТЪПКА
1Кликнете върху иконата на Mozilla Thunderbird
СТЪПКА 2От горното
меню на панела кликнете върху Tools, а след това - върху Account Settings...
СТЪПКА 3От този панел
можете да продължите настройката на email клиента като кликнете веднага върху
бутон "Add Account..." в долната лява част на панела. За да бъдат показани и
други опции на Thunderbird е описан по-дълъг път на настройване. Кликнете върху
бутон "Advanced..."
СТЪПКА 4От панела
който се отваря кликнете на бутон "Add...". В новия панел трябва да запишете
SMTP сървъра, който сте получили в пощата си след регистрацията на вашия домейн
и хостинг (в горното поле срещу надписа Server Name) и вашето потребителско име
(в полето срещу надписа User Name). SMTP сървъра е mail.host.bg, а
потребителското ви име е самия email адрес, например info@domain.com. По-късно
от тези два панела ще можете да редактирате вашите добавени сървъри (бутон
Edit), да добавяте нови сървъри (бутон Add), да триете сървъри (бутон Delete) и
да указвате сървър по подразбиране (бутон Set Default).
Кликнете ОК върху
единия и след това върху другия панел.
СТЪПКА
5Сега вече кликнете върху бутон "Add Account...". Ако желаете можете да
пропуснете горната стъпка и да попълните данните за SMTP сървъра и
потребителското име в панелите, които ще се отворят по-нататък.
СТЪПКА 6Изберете
опцията "Email account" и кликнете Next.
СТЪПКА
7Попълнете вашето име и email адрес. Името което запишете в този панел
ще придружава вашите писма.
СТЪПКА
8Изберете кръглия бутон "POP" и в полето по-долу запишете POP3 сървъра,
който сте получили в пощата си след регистрацията на вашия домейн и хостинг
(mail.host.bg). Натиснете Next.
СТЪПКА
9Запишете потребителското си име, което е самия email адрес, например
info@domain.com.
СТЪПКА 10Запишете
отново потребителското си име (в примера info@domain.com) или друго название,
което ще стане username за този акаунт (например My Account и пр.).
СТЪПКА 11Кликнете
"Finish", за да приключите настройките.