Възползвайте се от правилата в Outlook вместо
ръчно да разпределяте цялата си поща в различни папки. Правилата влизат в
действие при получаване или при изпращане на имейл, който отговаря на определени
условия и могат автоматично да разпределят пощата вместо вас.
Например –
абонирате се да получавате новини за IT бизнеса в България.
Тези
новини са ви интересни, но не искате да препълват входящата ви
кутия.
Решението е да направите правило, което да премества имейлите в
специална папка. По този начин ще можете да ги проверявате когато ви е удобно.
За да направите правило в Outlook следвайте изброените стъки:
-
Създайте папка във входящата си кутия наречена IT News
- Отидете на
Tools и изберете Rules and Alerts.Кликнете
върху New Rule.
- Ще се отвори прозорец с
различни възможности където можете да избирате предварително подготвени шаблони
или да съставите собствени правила.
- В случая целта е писмата от даден
адрес да се преместват в определена папка след получаването им. За целта е
подходяща първата опция Move messages from someone to a folder.
Изберете я и след това кликнете върху Next.
- Кликнете върху from
people or distribution list и въведете имейл адреса на изпращача.
- След това изберете specified folder и посочете
папката, в която искате да се преместват имейлите, в нашия случай IT News.
- На следващия екран бихте могли да посочите изключения от правилото.
Това са условия при които имейлите от съответния изпращач няма да отиват в
отделна папка, а ще се доставят директно във входящата ви кутия.
Тук има
избор от много опции. Например можете да изключите от правилото съобщенията
маркирани като важни, съобщения съдържащи определени думи и много
други
В последния прозорец въведете
име за правилото и натиснете Finish, Apply и
OK