Спестете време с правилата за разпределяне на поща в Microsoft Outlook

Възползвайте се от правилата в Outlook вместо ръчно да разпределяте цялата си поща в различни папки. Правилата влизат в действие при получаване или при изпращане на имейл, който отговаря на определени условия и могат автоматично да разпределят пощата вместо вас.

Например – абонирате се да получавате новини за IT бизнеса в България.
Тези новини са ви интересни, но не искате да препълват входящата ви кутия.

Решението е да направите правило, което да премества имейлите в специална папка. По този начин ще можете да ги проверявате когато ви е удобно.

За да направите правило в Outlook следвайте изброените стъки:

- Създайте папка във входящата си кутия наречена IT News

- Отидете на Tools и изберете Rules and Alerts.Кликнете върху New Rule.



- Ще се отвори прозорец с различни възможности където можете да избирате предварително подготвени шаблони или да съставите собствени правила.

- В случая целта е писмата от даден адрес да се преместват в определена папка след получаването им. За целта е подходяща първата опция Move messages from someone to a folder. Изберете я и след това кликнете върху Next.



- Кликнете върху from people or distribution list и въведете имейл адреса на изпращача.

- След това изберете specified folder и посочете папката, в която искате да се преместват имейлите, в нашия случай IT News.

- На следващия екран бихте могли да посочите изключения от правилото. Това са условия при които имейлите от съответния изпращач няма да отиват в отделна папка, а ще се доставят директно във входящата ви кутия.
Тук има избор от много опции. Например можете да изключите от правилото съобщенията маркирани като важни, съобщения съдържащи определени думи и много други



В последния прозорец въведете име за правилото и натиснете Finish, Apply и OK